E-mailings
E-mailing en marketing: een passionele romance
E-mailing en marketing hebben een turbulente relatie. De opvatting bestaat dat niemand nog commerciële e-mails leest. Cijfers spreken dit tegen: 91 procent van de respondenten geeft in een recent onderzoek aan graag promotionele e-mails te ontvangen.
Verrassend, niet? Dit geldt natuurlijk alleen voor die e-mails die hun lezers weten te raken. Onze professionele copywriting maakt hier het verschil tussen spam/junkmail en doeltreffende klantenbinding
Onze e-mailings schieten met scherp
Onze copywriters weten welke munitie u best gebruikt bij welke klant. We bestuderen uw gebruiker minutieus, dubbelchecken de boodschap en slaan dan genadeloos toe. Onze e-mails raken uw prospects in dat deel van het brein dat staat voor actie en sympathie. Woordkeuze, tone of voice, ritme, inhoud … Wanneer wij op “send” klikken, vallen alle puzzelstukjes in elkaar.
Geloof ons niet op ons woord. We bewijzen het u graag in een vruchtbare samenwerking. Laat hieronder weten wat u van ons verlangt!
Meer weten of een vrijblijvende offerte?
Van horen zeggen
Nicolas is een buitengewone copywriter die er altijd in slaagt de juiste woorden te vinden, zelfs onder de druk en de deadlines die we kennen in reclamebureaus. Bovenal is hij een creatieveling, boordevol ideeën en met een uitgesproken mening.
Nicolas is één van de meest efficiënte copywriters met wie ik tot dusver heb mogen samenwerken. Of het nu de hardste B2B of de zachtste B2C betreft, hij kan elke briefing omzetten in vlotte en aantrekkelijke copywriting.
Gepassioneerd door online en new media, is Nicolas een van de weinigen die de specifieke behoeften van zijn klanten niet alleen perfect begrijpt, maar ze ook nog eens in een concrete, webgerichte aanpak kan vertalen!