Copywriting
Copywriting, een vak apart
Schrijven kan iedereen, toch? Waarom zou u dan uw teksten door een copywriter laten schrijven?
Eerst en vooral omdat copywriting tijd neemt, veel tijd als u het niet gewoon bent te schrijven. Tijd die u ergens anders aan zou kunnen besteden. Als u het zo bekijkt, zou een tekst uitbesteden aan een copywriter u wel eens geld kunnen opleveren.
Maar ook omdat uw teksten uw bedrijf of product moeten verkopen. En dat kan niet iedereen. Copywriters kunnen dat wel. En Het Teksthuis al helemaal.
Copywriting ≠ schrijven
Een copywriter is geen schrijver. Een copywriter is geen journalist. Een copywriter schrijft geen informatieve teksten, noch literatuur.
Een copywriter schrijft teksten die verkopen. Die uw consumenten aanzetten tot actie: uw product kopen, om informatie vragen, eender welke actie waartoe u iemand kan overtuigen.
Copywriting = overtuigen
Copywriters overtuigen mensen. Met klare taal en heldere argumenten. Met Unique Selling Propositions en onweerstaanbare Call to Actions. Met woorden die hout snijden. En die, als het even kan, nog aangenaam zijn om te lezen ook.
Copywriting = overal
U leest copywriting op de reclame in de straat, maar ook op de verkoopbrief in uw bus, op de achterkant van uw doos met ontbijtgranen, en op de webpagina die u nu aan het lezen bent. Copywriting bestaat in de meest uiteenlopende vormen.
De copywriters van Het Teksthuis beheersen ze allemaal, en deze in het bijzonder:
Meer weten of een vrijblijvende offerte?
Van horen zeggen
Nicolas is een buitengewone copywriter die er altijd in slaagt de juiste woorden te vinden, zelfs onder de druk en de deadlines die we kennen in reclamebureaus. Bovenal is hij een creatieveling, boordevol ideeën en met een uitgesproken mening.
Nicolas is één van de meest efficiënte copywriters met wie ik tot dusver heb mogen samenwerken. Of het nu de hardste B2B of de zachtste B2C betreft, hij kan elke briefing omzetten in vlotte en aantrekkelijke copywriting.
Gepassioneerd door online en new media, is Nicolas een van de weinigen die de specifieke behoeften van zijn klanten niet alleen perfect begrijpt, maar ze ook nog eens in een concrete, webgerichte aanpak kan vertalen!