Copywriting

Copywriting, een vak apart

Schrijven kan iedereen, toch? Waarom zou u dan uw teksten door een copywriter laten schrijven?

Eerst en vooral omdat copywriting tijd neemt, veel tijd als u het niet gewoon bent te schrijven. Tijd die u ergens anders aan zou kunnen besteden. Als u het zo bekijkt, zou een tekst uitbesteden aan een copywriter u wel eens geld kunnen opleveren.

Maar ook omdat uw teksten uw bedrijf of product moeten verkopen. En dat kan niet iedereen. Copywriters kunnen dat wel. En Het Teksthuis al helemaal.

Copywriting ≠ schrijven

Een copywriter is geen schrijver. Een copywriter is geen journalist. Een copywriter schrijft geen informatieve teksten, noch literatuur.
Een copywriter schrijft teksten die verkopen. Die uw consumenten aanzetten tot actie: uw product kopen, om informatie vragen, eender welke actie waartoe u iemand kan overtuigen.

Copywriting = overtuigen

Copywriters overtuigen mensen. Met klare taal en heldere argumenten. Met Unique Selling Propositions en onweerstaanbare Call to Actions. Met woorden die hout snijden. En die, als het even kan, nog aangenaam zijn om te lezen ook.

Copywriting = overal

U leest copywriting op de reclame in de straat, maar ook op de verkoopbrief in uw bus, op de achterkant van uw doos met ontbijtgranen, en op de webpagina die u nu aan het lezen bent. Copywriting bestaat in de meest uiteenlopende vormen.

De copywriters van Het Teksthuis zijn thuis in alle vormen van copywriting, en meer bepaald in deze:

DIGITAL COPYWRITING

LONG COPYWRITING

SOCIAL COPYWRITING

Meer weten of een vrijblijvende offerte?

Neem contact op

Contactformulier:







* Verplichte velden

Van horen zeggen