Persbericht voor revolutionaire technologie van Promeco

Promeco is wereldwijd expert in loyaltycampagnes vooor retail en distributie. Het bedrijf ontwerpt, produceert en verdeelt begeerde producten onder luxemerken als Azzaro, Christian Lacroix en Cyril Lignac. Met Tempcontrol brengt Promeco echter hoogst vernieuwende technologie in eigen naam uit. Tempcontrol staat voor unieke, gepatenteerde technologie die borden minstens drie keer langer warm houdt dan gewone [...]

Het Teksthuis geeft kleur aan uw mailbox

Verfmerk Levis heeft zijn consumenten heel wat te bieden. Niet alleen pakt het regelmatig uit met nieuwe kleurcollecties, het organiseert ook workshops, kleuradviezen en wedstrijden, geeft een volwaardig magazine uit en voegt maandelijks heel wat content aan zijn website toe. Het Teksthuis heeft de dankbare taak om iedereen hiervan op de hoogte te brengen, via […]

Community management leidt tot trending topic

Enkele maanden na de eerste conversation management-stunt met Yves Saint Laurent Benelux heeft Het Teksthuis alweer een sociale media-record verbroken. Net als vorige keer vroeg L’Oréal Benelux ons de twittercampagne in Benelux te leiden om het Manifesto L’Elixir, het nieuwe parfum van Yves Saint-Laurent, in Nederland te lanceren. Eén uur en intensief conversation management later stond de hashtag […]

Mobistar wordt Orange

In februari van dit jaar maakte Mobistar bekend dat het zichzelf zou omdopen tot Orange, de naam van het Franse moederbedrijf. Vanaf mei werd de naam ook geïntroduceerd bij de klanten, zowel aan B2B- als aan B2C-zijde. Werkelijk alle communicatie moest gerebrand worden, ook wat de copywriting betreft: Orange gebruikt immers een nieuwe stijl en […]

Beestige copywriting voor kariboo!

Of we interesse hadden om voortaan alle copywriting voor pakjesdienst kariboo! te verzorgen? Uiteraard! kariboo! (met een kleine k en een uitroepteken) is immers een speels merk waarin we ons als copywriters volledig kunnen uitleven. Amper twee maanden later hadden we al webteksten, nieuwsbrieven en zelfs een volledige whitepaper uit onze mouw geschud. Ook zin om uw merk […]

WWF-België vertrouwt jaarrapport toe aan Het Teksthuis

Ieder jaar brengt WWF-België een jaarrapport uit waarin de bereikte resultaten van het afgelopen jaar uitvoerig worden besproken. Dit keer mocht Het Teksthuis dit jaarrapport schrijven. Met artikels over de tijgers in Azië, de klimaattop in Parijs, de duurzame vissen bij Delhaize, de illegale houthandel in heel de wereld en vele andere brandend actuele kwesties schreef Het Teksthuis […]