Direct mailings
Direct mail: terug van nooit weg geweest
Hoe hoog de click through rates van uw e-mails of de conversieratio van uw webteksten ook mogen zijn: soms gaat er weinig boven direct mailings. Zo’n heerlijke oldschool brief die ‘s ochtends in de brievenbus valt om vervolgens de ogen en vingertoppen van uw doelgroep te verleiden.
Of u uw direct mailings nu gebruikt voor een kennismaking, een vraag om informatie of een afspraak, een dankbetuiging of klantenbinding… allemaal hebben ze één ding gemeen: goede direct mails scheppen een band waarop u verder kunt bouwen.
De troeven van direct mailing
- Persoonlijk
U spreekt de ontvanger persoonlijk aan. U ondertekent de direct mail zelf en geeft een persoonlijk telefoonnummer of e-mailadres mee (ook al komen klanten niet rechtstreeks bij u terecht). Zo sloopt u moeiteloos die eerste barrières. - Meer impact
Mensen zijn gevoelig voor het mysterie van de gesloten enveloppe. Direct mails worden daardoor een pak consequenter geopend dan de digitale nieuwsbrieven die uw mailbox overrompelen. - Goodwill
Een direct mail bewijst dat u een potentiële klant belangrijk genoeg vindt om hem een persoonlijke brief te sturen. Dat oogst meteen goodwill. Maak het de moeite waard! Geef een korting of iets extra’s en u oogst in no time respons. Hoeveel respons? Hangt ervan af … Wie is uw copywriter?
Een direct mail pusht marktaandeel
‘Wie schrijft die blijft’: clichés zijn er om bevestigd te worden. Om uw marktaandeel doeltreffend te vergroten met behulp van direct mailing, hebt u eigenlijk maar drie zaken nodig: een boodschap, een postbedrijf en Het Teksthuis via onderstaand contactformulier!
Meer weten of een vrijblijvende offerte?
Van horen zeggen
Nicolas is een buitengewone copywriter die er altijd in slaagt de juiste woorden te vinden, zelfs onder de druk en de deadlines die we kennen in reclamebureaus. Bovenal is hij een creatieveling, boordevol ideeën en met een uitgesproken mening.
Nicolas is één van de meest efficiënte copywriters met wie ik tot dusver heb mogen samenwerken. Of het nu de hardste B2B of de zachtste B2C betreft, hij kan elke briefing omzetten in vlotte en aantrekkelijke copywriting.
Gepassioneerd door online en new media, is Nicolas een van de weinigen die de specifieke behoeften van zijn klanten niet alleen perfect begrijpt, maar ze ook nog eens in een concrete, webgerichte aanpak kan vertalen!