Direct mailings

Direct mail: terug van nooit weg geweest

Hoe hoog de click through rates van uw e-mails of de conversieratio van uw webteksten ook mogen zijn: soms gaat er weinig boven direct mailings. Zo’n heerlijke oldschool brief die ‘s ochtends in de brievenbus valt om vervolgens de ogen en vingertoppen van uw doelgroep te verleiden.

Of u uw direct mailings nu gebruikt voor een kennismaking, een vraag om informatie of een afspraak, een dankbetuiging of klantenbinding… allemaal hebben ze één ding gemeen: goede direct mails scheppen een band waarop u verder kunt bouwen.

De troeven van direct mailing

  • Persoonlijk
    U spreekt de ontvanger persoonlijk aan. U ondertekent de direct mail zelf en geeft een persoonlijk telefoonnummer of e-mailadres mee (ook al komen klanten niet rechtstreeks bij u terecht). Zo sloopt u moeiteloos die eerste barrières.
  • Meer impact
    Mensen zijn gevoelig voor het mysterie van de gesloten enveloppe. Direct mails worden daardoor een pak consequenter geopend dan de digitale nieuwsbrieven die uw mailbox overrompelen.
  • Goodwill
    Een direct mail bewijst dat u een potentiële klant belangrijk genoeg vindt om hem een persoonlijke brief te sturen. Dat oogst meteen goodwill. Maak het de moeite waard! Geef een korting of iets extra’s en u oogst in no time respons. Hoeveel respons? Hangt ervan af … Wie is uw copywriter?

Een direct mail pusht marktaandeel

‘Wie schrijft die blijft’: clichés zijn er om bevestigd te worden. Om uw marktaandeel doeltreffend te vergroten met behulp van direct mailing, hebt u eigenlijk maar drie zaken nodig: een boodschap, een postbedrijf en Het Teksthuis via onderstaand contactformulier!

Meer weten of een vrijblijvende offerte?

[lvca_accordion][lvca_panel panel_title=”Neem contact op”]

Contactformulier:







* Verplichte velden

[/lvca_panel][/lvca_accordion]

Van horen zeggen