Conversation Management
Conversation Management als boost voor uw community
De kans is groot dat uw merk op dit ogenblik wordt besproken op sociale media. Weet u wat er over u gezegd wordt?
Met Conversation Management houdt u niet alleen de vinger aan de pols over de conversaties rond uw merk op sociale media, maar gaat u die conversaties ook beïnvloeden en sturen.
Conversation Management is niet eenvoudig
Online conversaties richting geven is geen makkelijke klus. Deze conversaties zijn vaak harder dan in de echte wereld, en een kleine uitschuiver kan snel uitgroeien tot negatieve buzz. Een ervaren Conversation Manager heeft echter een dikke olifantenhuid en weet de angel snel, nauwkeurig én met een scheutje humor uit verhitte situaties te trekken.
Maar ook wanneer de conversaties positief zijn – en als u uw community management juist aanpakt, is dat gelukkig meestal het geval – doet u er best aan om zoveel mogelijk deel te nemen aan de conversaties rond uw merk. Zo bouwt u immers een persoonlijke band op met uw consumenten.
Conversation management op maat van uw community
Het Teksthuis helpt u met plezier die onschatbare relatie met uw volgers op te bouwen aan de hand van doeltreffend conversation management. Neem hieronder contact met ons op, en ontdek wat we voor u kunnen betekenen.
Meer weten of een vrijblijvende offerte?
Van horen zeggen
Nicolas is een buitengewone copywriter die er altijd in slaagt de juiste woorden te vinden, zelfs onder de druk en de deadlines die we kennen in reclamebureaus. Bovenal is hij een creatieveling, boordevol ideeën en met een uitgesproken mening.
Nicolas is één van de meest efficiënte copywriters met wie ik tot dusver heb mogen samenwerken. Of het nu de hardste B2B of de zachtste B2C betreft, hij kan elke briefing omzetten in vlotte en aantrekkelijke copywriting.
Gepassioneerd door online en new media, is Nicolas een van de weinigen die de specifieke behoeften van zijn klanten niet alleen perfect begrijpt, maar ze ook nog eens in een concrete, webgerichte aanpak kan vertalen!