Community management

Community management op maat

Op marketingvlak is niets meer waard dan positieve mond-aan-mondreclame van consumenten. En sociale media lenen zich daar perfect toe. Maar hoe zorgt u ervoor dat uw merk gretig besproken wordt op sociale mediakanalen als Facebook, Twitter, Instagram en andere?

Community management ≠ likes scoren

Velen beweren nog altijd dat u zoveel mogelijk volgers moet zien te verzamelen, vaak door dure advertenties aan te kopen. Wij zijn het daar niet mee eens. Want wat bent u bijvoorbeeld met een Facebookpagina met tienduizenden volgers, als niemand aandacht besteedt aan uw berichten, laat staan erop reageert?

Community Management = relatie opbouwen

Hebt u niet veel liever een community met hartstochtelijke fans van uw merk, die als ware ambassadeurs nieuwe klanten aantrekken? Dat is waar community management om draait.

Hoe u dat bereikt? Door interessante content aan te reiken, maar evengoed door op de juiste manier te reageren (of net niet) op bestaande conversaties. Binnen het sociale netwerk van uw merk én daarbuiten.

Community management avant la lettre

Het Teksthuis deed al aan community management in de vroege jaren van sociale media, toen dieren nog spraken en de term community management nog niet bestond. We hebben uitgebreide ervaring met de populaire sociale netwerken, en houden de vinger aan de pols van alle new kids on the block.

Community management op maat

Het Teksthuis kan het community management van uw merk volledig overnemen. Of u kunt enkel het dagdagelijkse conversation management aan ons uitbesteden. Vraag hieronder een vrijblijvende offerte aan voor uw community management en ontdek wat we voor u kunnen betekenen.

Meer weten of een vrijblijvende offerte?

Neem contact op

Contactformulier:







* Verplichte velden

Van horen zeggen