Brochures
Bruisende tekst in uw brochure
Mensen zijn niet altijd online. Een brochure wordt gelezen aan de ontbijttafel, in de zetel, of op het werk tijdens lunch. Vaak nog eens maanden later bij een opruimbeurt. Brochures worden makkelijk gedeeld; openlijk lonkend op tafel of bureau. Het is niet onfatsoenlijk om die uitnodigende folder even vast te nemen. Dat geldt niet voor die andere informatiedragers: hoe vaak grijpt een klant plots naar uw smartphone?
Lang zal de brochure leven
U mag dan nog een geboren verkoper zijn, met charisma en tonnen overtuigingskracht: eens u de deur uit bent bij uw klant, zijn ook uw argumenten al snel vervlogen. Onze copywriters creëren folders en brochures die al uw troeven glashelder en onweerstaanbaar vastleggen. Zo laat u letterlijk een blijvende indruk na.
De relaxte brochure
Pop ups, banners, meldingen van sociale media, billboards … Consumenten worden overspoeld door opdringerige en vluchtige informatie. Niet zo met weldoordachte folders: die dagen de lezer uit om te handelen, maar zijn ook relaxt. Uw klant weet zeker dat hij ze opnieuw kan raadplegen wanneer hij dat wil. Dat geeft rust die verfrissend werkt in een wereld van clicks, likes en views.
Natuurlijk wijst zo’n brochure ook de weg naar uw website. Maar het voelt anders: als een eigen keuze van de klant.
Geef uw klanten een tastbaar bewijs van uw meerwaarde. Zo verleent u uw business dat extra gewicht! Vraag hieronder in vijf seconden uw vrijblijvende offerte op maat.
Meer weten of een vrijblijvende offerte?
Van horen zeggen
Nicolas is een buitengewone copywriter die er altijd in slaagt de juiste woorden te vinden, zelfs onder de druk en de deadlines die we kennen in reclamebureaus. Bovenal is hij een creatieveling, boordevol ideeën en met een uitgesproken mening.
Nicolas is één van de meest efficiënte copywriters met wie ik tot dusver heb mogen samenwerken. Of het nu de hardste B2B of de zachtste B2C betreft, hij kan elke briefing omzetten in vlotte en aantrekkelijke copywriting.
Gepassioneerd door online en new media, is Nicolas een van de weinigen die de specifieke behoeften van zijn klanten niet alleen perfect begrijpt, maar ze ook nog eens in een concrete, webgerichte aanpak kan vertalen!