Community Management

Community management

Community Management voor iedereen



Facebook, Twitter, Foursquare … Iedereen zit tegenwoordig wel op één of meerdere sociale netwerken. Maar bent u daar ook actief aanwezig? En belangrijker nog: hoe?

Efficiënt community management helpt uw aanwezigheid op sociale netwerken uit te bouwen. Door interessante content aan te reiken, maar evengoed door op de juiste manier te reageren (of net niet) op bestaande conversaties. Binnen het sociale netwerk van uw merk én daarbuiten.

Uw persoonlijke community manager

We zijn liever eerlijk: de beste community manager is een speciaal daartoe aangesteld en opgeleid persoon binnen uw eigen bedrijf. Hebt u daar echter tijd noch werknemers voor, dan kan u deze functie ook uitbesteden.

Aan Het Teksthuis bijvoorbeeld. In 2005 waren wij al actief als content en community manager, jaren voor de term bestond. We hebben uitgebreide ervaring met de meest voorkomende sociale netwerken, en houden de vinger aan de pols van alle new kids on the block.

Blijf niet achter

Uw merk wordt nu reeds besproken op alle sociale netwerken. Zorg dat u mee kunt praten. Vraag nu een vrijblijvende offerte aan voor uw community management en ontdek wat we voor u kunnen betekenen.

Vraag een offerte aan

^