Copywriting

copywriting

De Copywriter, een ras apart


Schrijven kan iedereen, toch? Waarom zou u dan uw teksten door iemand anders laten schrijven?

Eerst en vooral omdat schrijven tijd neemt, veel tijd als u het niet gewoon bent te schrijven. Tijd die u ergens anders aan zou kunnen besteden. Als u het zo bekijkt, zou uw teksten uitbesteden u wel eens geld kunnen opleveren.

Maar ook omdat uw teksten uw bedrijf of product moeten verkopen. En dat kan niet iedereen. Copywriters kunnen dat wel. En Het Teksthuis al helemaal.

Copywriting ≠ schrijven

Een copywriter is geen schrijver. Een copywriter is geen journalist. Een copywriter schrijft geen informatieve teksten, noch literatuur.
Een copywriter schrijft teksten die verkopen. Die uw consumenten aanzetten tot actie: uw product kopen, om informatie vragen, eender welke actie waartoe u iemand kan overtuigen.

Copywriting = overtuigen

Copywriters overtuigen mensen. Met klare taal en heldere argumenten. Met Unique Selling Propositions en onweerstaanbare Call to Actions. Met woorden die hout snijden. En die, als het even kan, nog aangenaam zijn om te lezen ook.

Copywriting = overal

U leest copywriting op de reclame in de straat, maar ook op de verkoopsbrief in uw bus, op de achterkant van uw doos met ontbijtgranen, en op de webpagina die u nu aan het lezen bent. Copywriting bestaat in de meest uiteenlopende vormen.

De copywriters van Het Teksthuis zijn thuis in alle vormen van copywriting, en meer bepaald in deze:

Webteksten
♦ E-mailings
♦ Direct Mailings
♦ Brochures en folders
♦ Advertorials
♦ Persberichten
Sociale media
Magazines en bedrijfsmagazines
♦ Interne communicatie
♦ En zoveel meer…

Benieuwd wat Het Teksthuis voor u kan betekenen? Vraag dan nu een vrijblijvende offerte aan:

Vraag een offerte aan

^