Laatste projecten

Persbericht voor revolutionaire technologie van Promeco

Promeco is wereldwijd expert in loyaltycampagnes vooor retail en distributie. Het bedrijf ontwerpt, produceert en verdeelt begeerde producten onder luxemerken als Azzaro, Christian Lacroix en Cyril Lignac. Met Tempcontrol brengt Promeco echter hoogst vernieuwende technologie in eigen naam uit. Tempcontrol staat voor unieke, gepatenteerde technologie die borden minstens drie keer langer warm houdt dan gewone borden, wat een ware revolutie kan teweegbrengen in de horecasector.

Promeco schakelde Het Teksthuis in …

Mobistar wordt Orange

In februari van dit jaar maakte Mobistar bekend dat het zichzelf zou omdopen tot Orange, de naam van het Franse moederbedrijf. Vanaf mei werd de naam ook geïntroduceerd bij de klanten, zowel aan B2B- als aan B2C-zijde. Werkelijk alle communicatie moest gerebrand worden, ook wat de copywriting betreft: Orange gebruikt immers een nieuwe stijl en een andere tone of voice dan Mobistar, wat betekent dat alle teksten van het merk …

WWF-België vertrouwt jaarrapport toe aan Het Teksthuis

Ieder jaar brengt WWF-België een jaarrapport uit waarin de bereikte resultaten van het afgelopen jaar uitvoerig worden besproken. Dit keer mocht Het Teksthuis dit jaarrapport schrijven.

Met artikels over de tijgers in Azië, de klimaattop in Parijs, de duurzame vissen bij Delhaize, de illegale houthandel in heel de wereld en vele andere brandend actuele kwesties schreef Het Teksthuis een razend boeiende bundel voor de meer dan 90.000 leden …

Belisol pakt uit met nieuwe website

Met bijna veertig jaar ervaring en meer dan 40 showrooms in heel België is Belisol de onbetwiste marktleider in ramen en deuren. Omdat hun website die expertise niet meer uitstraalde, besliste Belisol dat het tijd was voor een nieuwe. En Het Teksthuis mocht de webteksten leveren.

In een absolute recordtijd schreef Het Teksthuis talloze webteksten over houten, aluminium of pvc-ramen en –deuren, en hield daarbij nauwlettend de

Het Teksthuis geeft kleur aan uw mailbox

Verfmerk Levis heeft zijn consumenten heel wat te bieden. Niet alleen pakt het regelmatig uit met nieuwe kleurcollecties, het organiseert ook workshops, kleuradviezen en wedstrijden, geeft een volwaardig magazine uit en voegt maandelijks heel wat content aan zijn website toe. Het Teksthuis heeft de dankbare taak om iedereen hiervan op de hoogte te brengen, via de maandelijkse newsletter van de hand van reclamebureau Your Agency*.

^