Laatste projecten

Beestige copywriting voor kariboo!

Of we interesse hadden om voortaan alle copywriting voor pakjesdienst kariboo! te verzorgen? Uiteraard! kariboo! (met een kleine k en een uitroepteken) is immers een speels merk waarin we ons als copywriters volledig kunnen uitleven. Amper twee maanden later hadden we al webteksten, nieuwsbrieven en zelfs een volledige whitepaper uit onze mouw geschud. Ook zin om uw merk wat meer schwung te geven? Contacteer ons dan …

Het Teksthuis verzorgt de redactie van het Peugeot Magazine

Peugeot-bestuurders genieten van veel meer dan enkel een leuke wagen. Wie zich inschrijft op het ledenprogramma MyPeugeot, ontvangt immers voordelen, wedstrijden, avant-premières en … een 36 pagina’s dik, tweejaarlijks magazine boordevol nieuws van het merk met de leeuw. Communicatiebureau Your Agency vroeg Het Teksthuis om de redactie van de nieuwste editie op zich te nemen. Een uitdaging van formaat waar we maar al te graag onze klauwen in …

Persbericht voor revolutionaire technologie van Promeco

Promeco is wereldwijd expert in loyaltycampagnes vooor retail en distributie. Het bedrijf ontwerpt, produceert en verdeelt begeerde producten onder luxemerken als Azzaro, Christian Lacroix en Cyril Lignac. Met Tempcontrol brengt Promeco echter hoogst vernieuwende technologie in eigen naam uit. Tempcontrol staat voor unieke, gepatenteerde technologie die borden minstens drie keer langer warm houdt dan gewone borden, wat een ware revolutie kan teweegbrengen in de horecasector.

Promeco schakelde Het Teksthuis in …

Mobistar wordt Orange

In februari van dit jaar maakte Mobistar bekend dat het zichzelf zou omdopen tot Orange, de naam van het Franse moederbedrijf. Vanaf mei werd de naam ook geïntroduceerd bij de klanten, zowel aan B2B- als aan B2C-zijde. Werkelijk alle communicatie moest gerebrand worden, ook wat de copywriting betreft: Orange gebruikt immers een nieuwe stijl en een andere tone of voice dan Mobistar, wat betekent dat alle teksten van het merk …

WWF-België vertrouwt jaarrapport toe aan Het Teksthuis

Ieder jaar brengt WWF-België een jaarrapport uit waarin de bereikte resultaten van het afgelopen jaar uitvoerig worden besproken. Dit keer mocht Het Teksthuis dit jaarrapport schrijven.

Met artikels over de tijgers in Azië, de klimaattop in Parijs, de duurzame vissen bij Delhaize, de illegale houthandel in heel de wereld en vele andere brandend actuele kwesties schreef Het Teksthuis een razend boeiende bundel voor de meer dan 90.000 leden …

^